F.A.Q.
Meest gestelde vragen
De levertijd van producten die op voorraad zijn is vaak 1 dag. Dat betekent vandaag voor 15:00uur besteld is de volgende werkdag in huis.
Wanneer je een bestelling plaatst voor een gepersonaliseerd product kan de levertijd verschillen per product. De levertijd van ieder gepersonaliseerd product vind je terug op de product pagina van het product.
Voor bestellingen boven de €25,00 rekenen wij geen verzendkosten. Bij bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €6,95 verzendkosten binnen Nederland.
Tijdens het afrekenen kun je er zelf voor kiezen of je een track & trace code wilt ontvangen of niet. Kies je voor een track & trace code? Dan ontvang je deze automatische per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden.
Producten kunnen 14 dagen na leverdatum retour worden gestuurd. Deze kun je gemakkelijk bij het dichtstbijzijnde postkantoor naar ons verzenden. Meer informatie over retourneren vind je op de pagina retourneren.
Algemene vragen
Jazeker, wij bezorgen je bestelling ook in het buitenland. Zo zijn onze producten verkrijgbaar in heel Europa en zelfs een deel daarbuiten. Echter rekenen wij hier wel verzendkosten voor. De verzendkosten per land vind u op de pagina verzenden naar het buitenland.
Voor de afhandeling van onze bestellingen werken wij over het algemeen samen met PostNL of DHL. Indien de bezorgers van PostNL of DHL op feestdagen werkzaam zijn zullen onze bestellingen op deze dagen gewoon worden bezorgd.
Je hebt bij ons geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wil je toch een account aanmaken om bijvoorbeeld je bestelling te volgen? Dan kan dat onderaan op de afrekenpagina of via de ‘mijn account‘ pagina.