Bestellen & verzenden
Bestelinformatie
Bestellen bij persoonlijkesleutelhanger.nl gaat gemakkelijk en snel in een paar stappen.
Bekijk ons uitgebreide assortiment en selecteer een product naar keuze. Nadat je een variatie van het product hebt gekozen klik je op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’ waarna het product zal worden toegevoegd aan je winkelwagen. Je kunt er vervolgens voor kiezen om verder te winkelen of naar je winkelwagen te gaan om je bestelling te plaatsen.
Het is van belang om de inhoud van je winkelwagen te controleren voordat je drukt op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’. Op de afrekenpagina vul je alle gegevens zoals naam, adres en e-mailadres in. Controleer ook deze gegevens nog eens dubbel.
Tot slot kun je jouw bestelling plaatsen en afronden door te betalen via een van onze populaire betaalmethoden zoals iDeal, PayPal, Bancontact en meer.
1. Plaats eenvoudig en snel een bestelling in onze webshop
2. Je ontvangt een bevestigingsmail van je bestelling
3. De bezorger is onderweg met jouw bestelling. Volg eventueel de track&trace
4. Je bestelling is aan de deur bezorgd of afgeleverd op een gekozen afhaalpunt
Verzendinformatie
Levertijden
Heb je voor 15:00uur een bestelling geplaatst? Dan is deze vaak de volgende werkdag al in huis. Hiervoor werken we samen met PostNL.
Niet op voorraad
Is het product niet op voorraad of is de levertijd langer dan verwacht, dan ontvangt u hier te allen tijden een e-mail over met de optie om uw bestelling te annuleren.
Product op aanvraag
Indien je ervoor hebt gekozen om zelf een product te ontwerpen of als je bij ons een aanvraag hebt gedaan, kan de verzending iets langer duren. Dit komt doordat deze producten niet op voorraad zijn maar wij de producten uit jouw bestelling met de hand zullen maken. Wij streven ernaar om aanvragen binnen 7 werkdagen te bezorgen.
Verzendkosten
Aangezien wij al onze producten zo goedkoop mogelijk willen leveren rekenen wij geen verzendkosten boven de €25,-. Bij bestellingen onder de €25,- rekenen wij €6,95 verzendkosten voor binnen en buitenland.
Track & Trace
Producten die worden verzonden als pakketpost beschikken over een track&trace code. Deze ontvang je dan ook automatisch per e-mail zodra wij jouw bestelling hebben verzonden. Producten die worden verzonden als briefpost beschikken daarentegen niet over een track&trace code, wel passen deze door de brievenbus en hoef je hier niet speciaal voor thuis te blijven.
Bestelling nog niet ontvangen
Na 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat wij dit kunnen uitzoeken. Uiteraard zullen wij dan ons best doen om tot een passende oplossing te komen en jou tevreden te stellen.
Meest gestelde vragen
Voor de afhandeling van onze bestellingen werken wij over het algemeen samen met PostNL. Indien de bezorgers van PostNL op feestdagen werkzaam zijn zullen onze bestellingen op deze dagen gewoon worden bezorgd.
Jazeker, wij bezorgen je bestelling ook in het buitenland. Zo zijn onze producten verkrijgbaar in heel Europa en zelfs een deel daarbuiten.
Je hebt bij ons geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wil je toch een account aanmaken om bijvoorbeeld je bestelling te volgen? Dan kan dat onderaan op de afrekenpagina of via de ‘mijn account‘ pagina.